کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

اسانس گشنیز- خرید و قیمت اسانس مرغوب گشنیز + صادرات

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

خرید و فروش اسانس گشنیز قابل استفاده درصنایع پزشکی،آرایشی و بهداشتی،صنایع غذایی با ظرفیت تولید 100 لیتردرماه برای معرفی،فروش عمده داخلی و صادرات به بازار جهانی

توضیحات

اسانس گشنیز در انگلیسی با عنوان ( coriander essential oil ) خوانده می شود. این اسانس معطر قرن ها در فرهنگ های مختلف به دلیل خواص دارویی و آشپزی استفاده شده است.

اسانس گشنیز چیست؟

اسانس مرغوب گشنیز از دانه های گیاه گشنیز (Coriandrum sativum) از طریق فرآیند تقطیر با بخار آب به دست می آید. رایحه ای شیرین و کمی تند دارد و به دلیل خواص آرام بخش و تسکین دهنده آن معمولا در رایحه درمانی استفاده می شود.

روش های تشخیص اسانس گشنیز مرغوب:

برای تشخیص اسانس گشنیز مرغوب می بایست به نکاتی از قبیل منبع روغن ،عطر ، رنگ ، درصد خلوص و اصالت محصول و حتی قیمت و غیره توجه نمود.

کاربردهای اسانس گشنیز:

اسانس گشنیز به دلیل فواید بالقوه برای سلامتی کاربردهایی  از جمله توانایی آن در کاهش التهاب و ارتقای سلامت پوست ،رایحه درمانی، ماساژ،سلامت دستگاه گوارش، پخت و پز، سلامت تنفسی، دافع حشرات طبیعی، مراقبت از مو شناخته شده است.

خرید عمده اسانس گشنیز:

آیا به دنبال خرید اسانس گشنیز به صورت عمده هستید؟ اسانس مرغوب گشنیز ما برای خرید عمده در دسترس است و برای مشاغلی که به دنبال تهیه این روغن همه کاره و معطر هستند مناسب است.

اسانس مرغوب گشنیز به خاطر رایحه تازه و شیرین شناخته شده است و آن را به انتخابی محبوب برای استفاده در رایحه درمانی، عطرسازی و محصولات طبیعی مراقبت از پوست تبدیل کرده است.

چه خرده‌فروش باشید، چه تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی یا تولید کننده برخی مواد غذایی، اسانس های ما بهترین افزودنی برای استفاده در صنایع شما است. امروز با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید. به ما اجازه دهید تامین کننده قابل اعتماد اسانس ممتاز گشنیز شما باشیم!

فروش عمده اسانس گشنیز:

آیا به دنبال افزودن یک اسانس جدید به خط تولید خود هستید؟

اسانس گشنیز ما از بهترین دانه های گشنیز تهیه می شود و محصولی خالص و قوی را تضمین می کند. اسانس مرغوب گشنیز با رایحه تازه خود، افزودنی همه کاره برای صنایع دارویی و غذایی یا مراقبت از پوست است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود برای اسانس مرغوب گشنیز، همین امروز با ما تماس بگیرید. ما مشتاقانه به شما کمک می کنیم تا این روغن استثنایی را به موجودی خود اضافه کنید.

بهترین قیمت عمده اسانس گشنیز:

قیمت عمده اسانس گشنیز بسته به تامین کننده، کیفیت و کمیت خریداری شده می تواند متفاوت باشد. به طور متوسط، قیمت عمده فروشی اسانس مرغوب گشنیز متغیر است. با این حال، قیمت ها ممکن است بر اساس شرایط بازار و عوامل دیگر در نوسان باشد.

در نهایت، برای مقایسه قیمت ها و مذاکره بهترین معامله برای نیازهای تجاری خاص خود، بهتر است با کارشناسان بازرگانی لادومیرا تماس بگیرید. ما قیمت عمده فروشی رقابتی را در مورد اسانس مرغوب گشنیز خود ارائه می دهیم و به شما این امکان را می دهد که این روغن محبوب را در محصولات خود بگنجانید. اگر قصد صادرات این محصول ویژه را دارید ، تیم کنسرسیوم صادراتی لادومیرا با متخصصین با تجربه در زمینه بازرسی اصالت کالا و انجام مراحل پیچیده صادراتی در کنار شما تولید کنندگان و تاجران در سطح بین المللی می باشند.

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسانس گشنیز- خرید و قیمت اسانس مرغوب گشنیز + صادرات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 2 =