کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

اسپری ضد درد منتول -کاهش درد مفاصل و گرفتگی عضله

100.000تومان2.700.000تومان

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

اسپری ضد درد منتول 8% حاوی عصاره گیاه نعناع فلفلی به عنوان داروی موضعی کاهنده سریع درد ناشی از ضربات ورزش،گرفتگی عضلات و تسکین درد مفاصل ناشی از آرتروز می باشد

حجم هر عدد

50 cc

تعداد در کارتن

30 عدد

حجم سفارش

کارتن 30 عددی, یک عدد

توضیحات

اسپری ضد درد منتول 8% حاوی عصاره گیاه نعناع فلفلی از بین برنده درد ناشی از ضربات ورزش ،تسکین سریع التهابات و دردهای ناشی از تروما یا گرفتگی عضلات و درد مفاصل ناشی از آرتروز می باشد.

کاربرد های اسپری ضد درد منتول:

 اسپری ضد درد منتول از فرآورده های کیاه نعناع فلفلی تهیه شده که تسکین دهنده التهابات ، دردهای عضلانی و درد های ناشی از حرکات و ضربات ورزشی می باشد.

یکی از کاربردی ترین اسانس های گیاهی دنیا، از گیاه نعناع فلفلی به دست می آید. ماده موثر این اسانس،به نام منتول، سال های زیادی است در تهیه دارو های مختلف خوراکی و موضعی کاربرد دارد. این ماده یک داروی طبیعی بدون عوارض جانبی و بسیار ایده آل می باشد که علاوه بر کاربرد های درمانی به عنوان ماده معطر و چاشنی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی دیگر از کاربردهای اسپری ضد درد منتول تسکین دهنده دردهای آرتروزی ( استئوآرتریت) می باشد. این مشکل که به عنوان بیماری مزمن مفصلی شایع است، اغلب در مفاصلی که سنگینی بدن روی آن ها است، از جمله: مفصل زانو، مفصل بالای ران، مچ پا و ستون فقرات ایجاد می گردد.

در بیماری آرتروز غضروف مفصل ( ماده نرم و لیزی که انتهای استخوان ها را پوشانده ) به مرور زمان، از بین رفته و باعث ایجاد درد زیادی برای بیمار می شود.شایعترین عوامل بروز این بیماری شامل: افزایش سن، چاقی و اضافه وزن، استفاده سنگین و مداوم از مفصل و آسیب مفصل می باشند.

مزایای دیگر اسپری ضد درد منتول ،ضد احتقان بینی، مسکن سر درد و تسکین دهنده علائم تنفسی مانند: برونشیت، سینوزیت و سرفه می باشند. منتول پس از قرار گرفتن بر روی پوست و یا پس از نفس کشیدن آن به شکل بخور، به سرعت جذب گردیده و اثرات مطلوب خود را در بهبود این مشکلات ایجاد می نماید.

شیوه مصرف اسپری ضد درد منتول:

این محلول ضد درد را در ناحیه آسیب دیده و از فاصله 10 سانتی متری اسپری نمایید

هشدار مصرف اسپری ضد درد منتول:

توجه داشته باشید هنگام مصرف اسپری ضد درد منتول، از استفاده آن در نواحی اطراف چشم، مخاط بدن، نواحی باز و التهابات پوستی جدا خودداری نمایید.

توجه: در صورت بروز علائم حساسیت پوستی ، ابتدا محل را با دستمال مرطوب یا آب تمیز نمایید و سپس به پزشک مراجعه نمایید.

  • این اسپری ضد درد را، دور از دسترس اطفال و در محل خشکبا دمای بین 8 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
  • از پاشیدن محلول ضد درد منتول به طرف شعله آتش جدا خودداری نمایید.

خرید عمده و صادرات اسپری ضد درد منتول:

اگر قصد خرید عمده یا صادرات اسپری ضد درد منتول 8% را دارید. این محصول ویژه بر پایه اسانس نعناع فلفلی می باشد که بسیار موثر در کاهش درد مفاصل و عضلات است.این محصول پرکاربرد توسط کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا به قیمت کارخانه عرضه می گردد.شما می توانید برای خرید آن در سایت لادومیرا سفارش خود را ثبت نمایید یا با کارشناسان بازرگانی ما تماصل حاصل نمایید.

فروش عمده و صادرات اسپری ضد درد منتول:

آیا می خواهید فروش عمده و صادرات اسپری ضد درد منتول 8% را انجام دهید. کنسرسیوم صادراتی لادومیرا این اسپری گیاهی را که کاهنده اتهابات و درد مفاصل و عضلات است به طور مستقیم از کارخانه و به قیمت تولید ارائه می دهد. بنابراین شما میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی ما تمامی محصولات را به قیمت های رقابتی سفارش دهید.

به طورکلی،اسپری ضد درد منتول 8% به منظور استفاده آسان ، در بطری اسپری شیشه ای یاپلاستیکی ارائه شده است. همچنین شرکت تولیدی با در نظر گرفتن نیاز های مصرف گنندگان، این محصول را در قالب بطری های 50 تا 100 میلی لیتر به بازار عرضه می کند. شما می توانید با توجه به نیاز خود هر یک از این محصولات را از طریق فروشگاه اینترنتی لادومیرا به صورت عمده یا برای صادرات سفارش دهید تا در کوتاهترین زمان به آدرس شما ارسال گردد.

توضیحات تکمیلی

حجم هر عدد

50 cc

تعداد در کارتن

30 عدد

حجم سفارش

کارتن 30 عددی, یک عدد

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “اسپری ضد درد منتول -کاهش درد مفاصل و گرفتگی عضله”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 7 =