کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

جرم گیر سرویس بهداشتی-کاشی و سرامیک

74.000تومان1.036.000تومان

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

خریدو فروش عمده اسپری جرم گیر سرویس بهداشتی-کاشی و سرامیک،شیشه و آینه با قدرت پاک کنندگی قوی،بدون انتشاربو،گاز سمی و صادرات به بازارهای جهانی به قیمت کارخانه

وزن

500 میلی لیتر

ویژگی ها

جرم گیر قوی مناسب سرویس بهداشتی – کاشی و سرامیک – شیشه و آینه
بدون حساسیت پوستی و تنفسی
بدون انتشار گازهای سمی و بدون بو
سازگاربا محیط زیست
بدون آسیب به سطوح

برند

کوپرتین

قیمت هر عدد

74000

تعداد در کارتن

14 عدد

مقدار خرید

یک عدد, کارتن 14 عددی

توضیحات

جرم گیر سرویس بهداشتی و شوینده قوی کوپرتین مخصوص تمیز و درخشان کردن سرویس بهداشتی ،کاشی ،سرامیک ، وان ، حمام ، روشویی و توالت با قدرت پاک کنندگی زیاد ، بدون گاز سمی ، بو و رنگ مناسب استفاده خانگی ، هتلی ، رستورانها و غیره

اسپری جرم گیر سرویس بهداشتی:

جرمگیر سرویس بهداشتی ، کاشی و سرامیک با ترکیبات خاص خود، جایگزین مناسبی برای سفید کننده های دیگر به شمار می رود.

مصرف کننده گرامی اگر تمایل دارید از ریه خود و عزیزان و فرزندان  خود در محیط خانه ، مقابل بخارات سمی و بوهای مشمئزکننده وایتکس و جوهر نمک محافظت نمایید، استفاده از این جرمگیر بی نظیر که کاملا بدون بو و رنگ و گازهای سمی می باشد بهترین گزینه است.

ویژگی جرم گیر سرویس بهداشتی:

از ویژگی جرم گیر سرویس بهداشتی کوپرتین می توان به خاصیت ضدعفونی کننده بالا و جرمگیری قوی سطوح کاشی و سرامیک حمام و دستشویی ،وان حمام ، روشویی ، توالت ایرانی و فرنگی اشاره نمود که مناسب ترین گزینه برای سطوح بهداشتی و لعابدار، روشویی و وان حمام، توالت فرنگی، توالیت ایرانی است.

نکته مهم : زمانی که برای اولین بار از اسپری جرمگیر مخصوص  حمام وسرویس بهداشتی کوپرتین استفاده می کنید به علت مصرف شوینده های قبلی بخاراتی به مشام شما می رسد اما بعد از استفاده در مرحله بعد دیگر بخاراتی حس نخواهید کرد.  این جرمگیر باید روی سطوح کاملا خشک استفاده شود تا تاثیرفوق العاده خود را  پس از حدود 3 تا 5 دقیقه نشان دهد.

گروه مصرف کنندگان جرم گیر سرویس بهداشتی:

اگر می خواهید کاشی و سرامیک و سرویس بهداشتی خانه، هتل ، رستوران ، کافی شاپ ، تالار پذیرایی خود را در کمترین زمان ممکن زیبا و تمیز و درخشان نمایید پیشنهاد ما استفاده از محصولات جرمگیر سرویس بهداشتی معرفی شده در سایت کنسرسیوم می باشد . فقط کافیست یکبارازاین محصول ویژه و منحصر به فرد استفاده نمایید تا به کیفیت و تاثیر آن پی ببرید.

خرید عمده اسپری جرم گیر سرویس بهداشتی:

برای خرید عمده محصولات جرم گیر سرویس بهداشتی-کاشی و سرامیک به قیمت درب کارخانه فقط کافیست با ثبت سفارش در سایت ما یا تماس با کارشناسان بازرگانی شرکت ،با صرف کمترین هزینه و زمان به هدف خود برسید.

فروش عمده اسپری جرم گیر سرویس بهداشتی:

قابل توجه شما عمده فروشان محصولات بهداشتی که قصد فروش کلی این محصولات جرم گیر را با قیمت مناسب به طورمدام دارید می توانید ازطریق سایت ما با کارشناسان بازرگانی تماس گرفته ودرکوتاهترین زمان با صرفه جویی در هزینه اقدام نمایید.

قیمت عمده اسپری جرم گیر سرویس بهداشتی:

با توجه به اینکه این پلتفرم بدون واسطه با قیمت کارخانه محصولات جرم گیر سرویس بهداشتی خود را ارائه می دهد با سفارش درسایت ما می توانید به مناسبترین قیمت آنها را خریداری نمایید.قیمت این محصول را به تومان و دلار درمنوی تابلوی قیمت سایت مشاهده نمایید.

بهترین اسپری جرم گیر سرویس بهداشتی:

اسپری جرمگیرسرویس بهداشتی-کاشی و سرامیک با بهره گیری ازتجارب اساتید و متخصصین مجرب با فرمولاسیون منحصر به فرد و ویژه ای تهیه و تولید شده اند. بنابراین می توان گفت این محصولات در رده بهترینها قرار دارند.

در نتیجه با ثبت سفارش اسپری های جرمگیر سرویس بهداشتی-کاشی و سرامیک درسایت کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا می توانید شوینده هایی با قدرت پاک کنندگی بالا و بدون گاز سمی و بو به قیمت کارخانه به صورت عمده تهیه نمایید در ضمن این محصولات قابل سفارش و ارسال به تمام کشورهای جهان می باشدکه از اهمیت صادرات بالایی برخوردار است.این محصول به عنوان یک شوینده صادراتی ، نمونه موفقی از کالاهای دانش محور است که با محصولات مشابه اروپایی از لحاظ کیفیت قابل رقابت می باشد .با توجه به محصولات متنوع در سراسر جهان ، طی نظر سنجی های صورت گرفته از این شوینده ، 99 درصد رضایت کامل از عملکرد این محصول به ثبت رسیده است.

برای مشاهده ویدئوی این محصول کلیک کنید

توضیحات تکمیلی

وزن

500 میلی لیتر

ویژگی ها

جرم گیر قوی مناسب سرویس بهداشتی – کاشی و سرامیک – شیشه و آینه
بدون حساسیت پوستی و تنفسی
بدون انتشار گازهای سمی و بدون بو
سازگاربا محیط زیست
بدون آسیب به سطوح

برند

کوپرتین

قیمت هر عدد

74000

تعداد در کارتن

14 عدد

مقدار خرید

یک عدد, کارتن 14 عددی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جرم گیر سرویس بهداشتی-کاشی و سرامیک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 15 =