کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

جرم گیر قوی شیرآلات- خرید و قیمت جرم گیر شیرآلات و سطوح استیل

132.000تومان1.848.000تومان

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

خرید و فروش عمده اسپری جرم گیر قوی شیرآلات وسطوح استیل با قدرت پاک کنندگی بالا،بدون انتشارگاز سمی و بو ،بی ضرر جهت صادرات به قیمت کارخانه

وزن

500 میلی لیتر

ویزگی ها

جرم گیر قوی شیرآلات و سطوح استیل
بدون بو و انتشار گازهای سمی
بی ضرر
بدون حساسیت تنفسی و پوستی
سازگار با محیط زیست
بدون آسیب به سطوح فلزی و استیل

برند

کوپرتین

قیمت واحد

132000

تعداد در کارتن

14 عدد

مقدار خرید

یک عدد, کارتن 14 عددی

توضیحات

اسپری جرم گیر قوی شیرآلات و سطوح استیل بی ضرر و بدون بو با فرمولاسیون منحصربه فرد خود،بهترین شوینده برای درخشان نمودن سطوح استیل و آبکاری شده می باشد.

ویژگی  جرم گیر قوی شیرآلات و سطوح استیل:

از ویژگی های جرم گیر قوی شیرآلات عدم خوردگی فلزات تا زمان معین حدود 30 دقیقه می باشد که باعث می شود به بدون ترس از سیاه شدن شیر آلات یا سطوح استیل برای پاک کردن سطوح مورد استفاده قرار گیرد. عملکرد موثر این محصول بین 3 تا 5 دقیقه می باشد.

ویژگی مهم دیگر : این جرم گیر بینظیر در زمان استفاده هیچ گونه گاز سمی تولید نمی کند . کاملا بدون بو و رنگ می باشد .

ویژگی خاص : این جرم گیر قوی شیرآلات عاری از هرگونه مواد حساسیت زا برای مصرف کننده گرامی می باشد و در صورت تماس مستقیم این جرمگیر با پوست بدن یا لباس هیچگونه تاثیر مخربی روی آنها ایجاد نمی کند.

شیوه صحیح استفاده از جرم گیرقوی شیرآلات و سطوح استیل :

اسپری جرم گیر قوی شیرآلات و سطوح استیل را روی سطح کاملا خشک اسپری نمایید تا زمانی که محلول روی تمام جرم ها را بپوشاند ، سپس 3تا 5 دقیقه صبر نمایید تا محلول تاثیر فوق العاده خود را روی سطح بگذارد و پس از آن سطح مورد نظر را با اسکاج یا برس و… کاملا تمیز نماید و آبکشی کنید تا سطحی کاملا براق ، درخشنده و ضدعفونی شده داشته باشید.

لازم به ذکر است در همان اولین بار استفاده از این جرم گیر قدرتمند با پاک کنندگی بسیار بالا می توانید معجزه آن را به چشم ببینید . به جرات می توان گفت شیرآلات و سطوحی که سالها در اثر املاح آب رسوب گرفته و نمایی کدر و کهنه پیدا کرده اند فقط بعد از دقایقی استفاده از این جرمگیر چنان براق و زیبا می شوند مثل روزی که تازه خریداری شده اند.

اهمیت استفاده از جرم گیرقوی شیرآلات و سطوح استیل:

بسیار مهم است که محصولاتی را برای استفاده در محیط خانه و کار انتخاب کنید که ایمن باشند، زیرا برخی از پاک کننده ها می توانند گازها و بوهای سمی را آزاد کنند که می تواند برای افراد مخصوصا کودکان و محیط زیست مضر باشد. به دنبال گزینه های سازگار با محیط زیست باشید که غیر سمی، زیست تخریب پذیر و فاقد مواد شیمیایی مضر هستند.

جرم گیر قوی شیرآلات کوپرتین یک جرم گیر و رسوب زدا قوی مخصوص شیرآلات و سطوح استیل است که استفاده از آن برای حفظ یک محیط  تمیز و درخشان ضروری است. با انتخاب محصولات ایمن و موثر می توانید از طول عمر تجهیزات خود و در عین حال محافظت از سلامت و ایمنی افراد اطمینان حاصل کنید.

کاربردهای جرم گیرقوی شیرآلات و سطوح استیل:

اسپری جرم گیر قوی شیرآلات کوپرتین یک ماده شوینده با کارایی بالا می باشد که به طور خاص برای تمیز ودرخشان کردن سطوح استیل و شیرآلات طراحی شده است. فرمولاسیون این شوینده‌ها به گونه‌ای است که به طور موثر کثیفی، رسوب ، زنگ زدگی ،چربی و سایر آلاینده‌ها را از سطوح استیل پاک می‌کنند، بدون اینکه هیچ گونه انتشار مواد شیمیایی مضر از خود به جای بگذارند.

بنابراین طیف گسترده ای از افراد برای مصارف خانگی ، هتلها ، رستورانها ، کافی شاپ ها ، ادارات ، سازمانها ، بیمارستانها و… بدون هیچگونه نگرانی می توانند از این محصول رسوب زدا و جرم گیر بی ضرر ، بدون بو و رنگ برای درخشان نمودن سینک ظرفشویی وشیرآلات، سردوش وآینه حمام، درب آلومینیوم، هود آشپزخانه ،اجاق گاز و… استفاده نمایند.

مصرف کنندگان جرم گیرقوی شیرآلات و سطوح استیل :

اگر می خواهید شیرآلات و سطوح استیل خانه، هتل ، رستوران ، کافی شاپ ، تالار پذیرایی خود را در کمترین زمان ممکن زیبا و تمیز و درخشان نمایید پیشنهاد ما استفاده از اسپری های جرم گیر قوی شیرآلات و سطوح استیل می باشد . فقط کا فی است یکبار از این محصول ویژه و منحصر به فرد استفاده نمایید تا به کیفیت و تاثیرآن پی ببرید.

خرید عمده جرم گیرقوی شیرآلات و سطوح استیل :

آیا به دنبال تامین کننده قابل اعتمادی از مواد شوینده و جرم گیر قوی شیرآلات و سطوح استیل هستید که استفاده ایمن و سازگار با محیط زیست باشد؟  محصولات ما به طور ویژه فرموله شده اند تا به طور موثر جرم و کثیفی را از شیرها و سطوح استیل بدون انتشار هیچ گونه گاز سمی یا بو پاک کنند.

جرم‌گیر ما به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند حتی سخت‌ترین جرم ها را نیز از بین ببرد، اما در برابر موادی که روی آن استفاده می‌شود، ملایم است. استفاده از آن بر روی سطوح استیل و شیرآلات ایمن است. شوینده قوی ما طوری طرحی شده است که جرم ، رسوب ،چربی، روغن و کثیفی را به راحتی تمیز و تجهیزات شما را درخشان می کند.

محصولات ما علاوه بر موثر و ایمن بودن، سازگار با محیط زیست نیز هستند. آنها زیست تخریب پذیر هستند و حاوی هیچ گونه مواد شیمیایی مضرنیستند که به محیط زیست آسیب برساند. می توانید مطمئن باشید که از محصولی استفاده می کنید که هم موثر و هم سازگار با محیط زیست است.

اگر مایل به خرید این ماده شوینده و جرم گیرقوی کوپرتین برای شیرآلات و سطوح استیل هستید، لطفا همین امروز اقدام نمایید. برای خرید عمده محصولاتجرم گیر قوی شیرآلات و سطوح استیل به قیمت درب کارخانه فقط کافیست با ثبت سفارش در سایت ما یا تماس با کارشناسان بازرگانی شرکت ،با صرف کمترین هزینه و زمان به هدف خود برسید.

فروش عمده جرم گیرقوی شیرآلات و سطوح استیل :

اگر به دنبال یک ماده شوینده و جرم گیر قوی شیرآلات بدون ضرر ، قابل اعتماد و موثر برای شیرآلات و سطوح استیل خود هستید، پیشنهاد می کنیم ازمحصول ویژه فروشگاه اینترنتی لادومیرا با برند کوپرتین برای یکبار هم که شده استفاده نمایید تا معجزه این محصول را به چشم ببینید . امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد پیشنهادات ما و نحوه کمک به رفع نیازهای تمیز کردن شما بیشتر بدانید.

این محصول علاوه بر قدرت پاک کنندگی بالا، باعث افزایش عمر تجهیزات شما و کاهش هزینه های نگهداری آنها کمک می کند. استفاده و شستشوی آن آسان است و برای طیف گسترده ای از کاربردها از جمله تمیز کردن شیرآلات، لوله ها، مخازن و سایر سطوح استیل مناسب است که استفاده از آن را به یک راه حل مناسب برای محیط های مختلف تبدیل می کند.

قابل توجه شما عمده فروشان محصولات جرم گیر بهداشتی و ضدعفونی کننده که قصد فروش کلی این جرم گیر منحصر به فردرا با قیمت مناسب به طورمدام دارید می توانید ازطریق سایت ما با کارشناسان بازرگانی تماس گرفته ودرکوتاهترین زمان با صرفه جویی در هزینه اقدام نمایید.

قیمت جرم گیرقوی شیرآلات و سطوح استیل :

آیا از تمیز کردن جرم ها و رسوب های سرسخت روی شیرآلات و سطوح استیل خود خسته شده اید؟ به دنبال رسوب زدایی قدرتمند و شوینده قوی هستید. محصول فرموله شده ویژه ما به گونه ای طراحی شده است که به طور موثر رسوبات سخت را بدون نیاز به مواد شیمیایی خشن یا گازهای سمی از بین می برد.

جرم گیر قوی شیرآلات نه تنها به سرعت و به طورکارآمد عمل می کند، بلکه سطحی تمیز و براق بدون هیچ گونه بوی نامطبوع از خود به جای می گذارد. شما می توانید اطمینان داشته باشید که محصول ما برای استفاده در هر محیطی، چه در یک محیط تجاری و چه در خانه، ایمن است.

با توجه به اینکه سایت کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا بدون واسطه با قیمت کارخانه محصولات خود را ارائه می دهد با سفارش درسایت ما می توانید به مناسبترین قیمت آنها را خریداری نمایید.

بهترین جرمگیرقوی شیرآلات و سطوح استیل :

آیا به دنبال بهترین شوینده ، رسوب زدا و جرم گیر قوی شیرآلات اما بی ضرر هستید ؟ محصول ما برای استفاده در فضای داخلی و خارجی ایمن است و آن را به راه حلی عالی برای محیط های صنعتی، آشپزخانه های تجاری و موارد دیگر تبدیل می کند.

رسوب زدای ما به اندازه کافی قدرتمند است که حتی سرسخت ترین رسوبات از جمله رسوب آهک، زنگ زدگی و کثیفی را از بین ببرد. همچنین روی سطوح ملایم است و بدون ایجاد آسیب، پوششی تمیز و براق از خود به جای می گذارد.

جرم گیر قوی شیرآلات نه تنها رسوبات و کثیفی را به طور موثر از بین می برد، بلکه در زمان و هزینه های نگهداری تجهیزات شما صرفه جویی می کند. به سادگی جرم‌گیری را روی ناحیه مدنظر بمالید، بگذارید چند دقیقه بماند، سپس آن را بشویید تا یک نتیجه تمیز ودرخشان داشته باشید.

با مواد شیمیایی خشن و گازهای مضر خداحافظی کنید – جرم گیر قوی شیرآلات ما را به عنوان یک محلول تمیزکننده ایمن و مؤثر انتخاب کنید که بدون به خطر انداختن سلامت یا محیط زیست شما کار را انجام می دهد. امروز آن را امتحان کنید و تفاوت را خودتان تجربه کنید!

در نهایت ، محصولات شوینده ، رسوب زدا و جرمگیرقوی شیرآلات اما بی ضرر ما با بهره گیری ازتجارب اساتید و متخصصین مجرب با فرمولاسیون منحصر به فرد و ویژه ای تهیه و تولید شده اند. بنابراین می توان گفت محصولات جرم گیر قوی شیرآلات بهداشتی و ضدعفونی کننده عرضه شده در کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا جزء بهترینها در دنیا قرار دارد.  شما می توانید با تماس یا ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی لادومیرا ، اسپری کوپرتین برای مصارف خانگی و هتلی به قیمت کارخانه به صورت عمده تهیه نمایید در ضمن این محصولات قابل سفارش و ارسال به تمام شهرها ایران و کشورهای جهان می باشد.

برای مشاهده ویدئوی محصول کلیک کنید

توضیحات تکمیلی

وزن

500 میلی لیتر

ویزگی ها

جرم گیر قوی شیرآلات و سطوح استیل
بدون بو و انتشار گازهای سمی
بی ضرر
بدون حساسیت تنفسی و پوستی
سازگار با محیط زیست
بدون آسیب به سطوح فلزی و استیل

برند

کوپرتین

قیمت واحد

132000

تعداد در کارتن

14 عدد

مقدار خرید

یک عدد, کارتن 14 عددی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “جرم گیر قوی شیرآلات- خرید و قیمت جرم گیر شیرآلات و سطوح استیل”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + بیست =