کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای|خرید دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

123.200تومان

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای ،برند دایلکس ،70عددی ،مغذی و بازسازی کننده انواع پوست با عصاره های چای سبز،انار،جینسینگ جهت صادرات به تمام کشورها

تعداد در قوطی

70 عدد

عصاره ها

چای سبز
انار
جینسینگ
معطر
فاقد پارابن
بدون الکل

سایر ویژگی ها

مغذی و بازسازی کننده انواع پوست
پاک کننده مواد آرایشی و آلودگی ها
تمیز کننده آرایش صورت و چشم
بدون ایجاد خشکی و حساسیت پوستی

برند

دایلکس

توضیحات

دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای مغذی و بازسازی کننده انواع پوست باعصاره های چای سبز،انار،جینسینگ و معطر می باشد این دستمال صورت وچشم را بدون ایجادخشکی وحساسیت تمیزکرده وشادابی ولطافت به پوست می بخشد.

ویژگی های دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای :

  1. موثر در پاک کردن آرایش: یک دستمال پاک کننده آرایش خوب باید به طور موثر و کارآمد تمام آثار آرایش را از بین ببرد، از جمله فرمول های ضد آب و با ماندگاری طولانی.
  2. ملایم برای پوست: دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای باید روی پوست ملایم باشد، باید برای انواع پوست از جمله پوست های حساس مناسب باشد بدون اینکه باعث سوزش یا قرمزی پوست گردد .
  3. عدم خشکی: پس از استفاده از دستمال مرطوب نباید پوست احساس خشکی یا سفت شدن کند. بلکه این محصول باید به حفظ تعادل رطوبت طبیعی پوست کمک کند.
  4. غیر چرب: دستمال مرطوب نباید پس از استفاده، اثر چربی روی پوست باقی بگذارد و احساس تمیزی و طراوت ایجاد کند.
  5. تست شده توسط متخصص پوست: یک دستمال پاک کننده آرایش خوب باید توسط متخصص پوست تست شود تا از ایمنی و کارایی آن برای استفاده بر روی پوست اطمینان حاصل شود.
  6. راحت و قابل حمل: استفاده از دستمال مرطوب در سفر یا محیط کار باید آسان باشد .
  7. زیست تخریب پذیر یا سازگار با محیط زیست:  بسیاری از مصرف کنندگان دستمال های پاک کننده آرایش ترجیح می دهند که از محصولات زیست تخریب پذیر که اثرات زیست محیطی را کاهش دهد استفاده نمایند.
  8. مواد مرطوب کننده: برخی از دستمال های پاک کننده آرایش حاوی مواد آبرسانی یا عصاره گیاهان مانند : چای سبز، انار ، جینسینگ ،آلوئه ورا یا اسید هیالورونیک هستند که به تغذیه و مرطوب شدن پوست در حین پاک کردن آرایش کمک می کنند.
  9. چند منظوره: برخی از دستمال‌های پاک‌کننده آرایش نیز می‌توانند به عنوان پاک‌کننده یا تونر عمل کنند و مزایای بیشتری برای مراقبت از پوست به جز پاک کردن آرایش ارائه دهند.

روش مصرف:

ابتدا درب دستمال مرطوب استوانه ای یا لیبل بسته دستمال مرطوب را به آرامی باز نمایید ، یک برگ از دستمال را برداشته و روی صورت وچشم (حتی ترکیبات آرایشی ضدآب ) بکشید سپس دستمال را دور بیندازید درب قوطی را ببندید تا از خشک شدن دستمال ها جلوگیری شود.

نکته قابل توجه : بعد از استفاده از دستمال مرطوب نیازی به آبکشی وجود ندارد وپوستی تمیز و نرم را تجربه خواهید کرد.

این محصول فاقد پارابن و بدون الکل می باشد وباعث خشکی پوست یا حساسیت نمی گردد.

خرید عمده دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای :

اگربه دنبال خرید عمده یا صادرات دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای با کیفیت عالی هستید ، ما با ارائه محصولات درجه یک وقیمت های رقابتی و همچنین اقدامات کنترل کیفی دقیق به صورت حرفه ای طیف گسترده ای از نیازهای شما را پاسخگوهستیم .پس همین حالا با کارشناسان بازرگانی ما تماس بگیرید.

فروش عمده دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای:

محصولات ما در اندازه ها و گزینه های بسته بندی مختلف متناسب با نیاز بازار هدف شما موجود است.دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای در بسته بندی قوطی استوانه ای حاوی 70 عدد جهت فروش عمده داخلی و صادرات به تمام کشورها قابل سفارش می باشد .

بهترین قیمت دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای:

آیا به دنبال بهترین قیمت برای دستمال مرطوب هستید؟ دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای با کیفیت عالی ما با قیمتی بی نظیر موجود است. چه برای تمیز کردن آلودگی ها و بهداشت پوست به آن ها نیاز داشته باشید، دستمال مرطوب ما راه حل عالی است. با فرمول ملایم و موثر، برای پاک کردن آرایش هستند. همین امروز دستمال مرطوب مقرون به صرفه ما را تهیه کنید و از راحتی در دسترس داشتن آنها در هر زمان که به آنها نیاز داشتید لذت ببرید. این معامله عالی را از دست ندهید – همین حالا خرید کنید!

در نهایت ما علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت بالا، خدمات عالی به مشتریان و قیمت های رقابتی را نیز ارائه می دهیم. کنسرسیوم صادراتی لادومیرا اهمیت ایجاد روابط تجاری قوی با مشتریان خود را درک می کند و تلاش می کنیم در هر مرحله از انتظارات شما فراتر برویم.

توضیحات تکمیلی

تعداد در قوطی

70 عدد

عصاره ها

چای سبز
انار
جینسینگ
معطر
فاقد پارابن
بدون الکل

سایر ویژگی ها

مغذی و بازسازی کننده انواع پوست
پاک کننده مواد آرایشی و آلودگی ها
تمیز کننده آرایش صورت و چشم
بدون ایجاد خشکی و حساسیت پوستی

برند

دایلکس

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستمال مرطوب آرایشی استوانه ای|خرید دستمال مرطوب پاک کننده آرایش”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 8 =