کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

دستمال مرطوب آقایان|خرید دستمال مرطوب بهداشتی آقایان + صادرات

56.430تومان

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

دستمال مرطوب آقایان حاوی عصاره های کامومیل،کالندولا و روغن فندق،فاقد پارابن،آنتی باکتریال،پیشگیری کننده عفونت ناحیه تناسلی جهت استفاده روزانه،هنگام سفر و نزدیکی

تعداد در بسته

20 عدد

عصاره ها

روغن فندق
عصاره کامومیل
عصاره کالندولا
فاقد الکل و پارابن

سایر ویژگی ها

مناسب استفاده روزانه ناحیه تناسلی آقایان
تنظیم کننده PH
آنتی باکتریال
پیشگیری کننده عفونت های باکتریایی و قارچی
قابل استفاده هنگام سفر، قبل و بعد از نزدیکی

برند

دایلکس
DILEX

توضیحات

دستمال مرطوب آقایان یکی از محصولاتی است که بعد از استفاده نیاز به ابکشی مجدد ناحیه تناسلی وجود ندارد و طبق نظر پزشکان یک دستمال مرطوب خوب باید فاقد الکل باشد تا باعث خشکی پوست و حساسیت نشود.

ویژگی های دستمال مرطوب آقایان :

دستمال مرطوب آقایان برای حفظ بهداشت فردی با خاصیت آنتی باکتریایی قوی از بروز انواع عفونت های قارچی و باکتریایی و ایجاد بوی نامطبوع در ناحیه تناسلی پیشگیری می کنند. این محصول فاقد الکل و پارابن می باشد و رایحه دلپذیری دارد و مناسب استفاده روزانه در محل کار ،هنگام سفر یا غیره می باشد.

عصاره های موجود در این محصول شامل : عصاره کامومیل (ضدحساسیت ) ، عصاره کالندولا ( ضد التهاب ، ضد حساسیت ، نرم کننده، روغن فندق (پاک کننده و آبرسان ) می باشند.

روش مصرف دستمال مرطوب آقایان:

برچسب روی بسته را بازنمایید سپس یک برگ از دستمال مرطوب را برداشته و به ارامی نواحی حساس تناسلی را از سمت جلو به عقب پاک نمایید و دستمال استفاده شده رو را در سطل زباله بیندازید.برچسب را به جای اولیه برگردانید تا از خشک شدن بقیه دستمال ها جلوگیری شود.

نکته قابل توجه : بعد از استفاده از این محصول نیازی به آبکشی وجود ندارد و از تغییر PH نواحی حساس و بیماریهای باکتریایی پیشگیری می کند بنابراین جایگزین بسیارعالی برای شوینده های این نواحی حساس می باشند.

خرید عمده و صادرات دستمال مرطوب آقایان:

آیا به دنبال خرید دستمال مرطوب آقایان به صورت عمده برای فروش داخلی و صادرات هستید؟ شرکت ما دستمال مرطوب با کیفیت بالا را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد که برای صادرات به بازارهای بین المللی عالی است.بنابراین همین امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد نیاز خود صحبت کنید. ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم تا دستمال مرطوب با کیفیت بالا را برای مشتریان در سراسر جهان ارائه دهیم.

فروش عمده و صادرات دستمال مرطوب آقایان:

آیا به دنبال دستمال مرطوب آقایان با کیفیت بالا برای فروش عمده یا صادرات به بازارهای بین المللی هستید؟ تخصص شرکت ما در فروش عمده و صادرات دستمال مرطوب درجه یک، که برای مصارف مختلف مناسب است.

دستمال‌های مرطوب ما از مواد نرم و بادوام ساخته شده‌اند و با محلول‌های پاک‌کننده ملایم و در عین حال مؤثر آغشته می‌شوند. محصولات ما مطمئناً نیازهای شما را برآورده می کند.

بهترین قیمت دستمال مرطوب آقایان:

به دنبال بهترین قیمت برای دستمال مرطوب آقایان هستید؟ دستمال مرطوب با کیفیت بالا ما با قیمتی بی نظیر موجود است. دستمال مرطوب ویژه اقایان با فرمول ملایم و موثرمناسب انواع پوست در هر زمان که نیاز داشتید از آن لذت ببرید و طراوت و نظافت را همزمان تجربه نمایید.

در نهایت ، تمام خریداران و فروشندگان عمده و صادرکنندگان می توانند دستمال مرطوب بهداشتی مخصوص آقایان را از طریق تماس با کارشناسان بازرگانی کنسرسیوم صادراتی لادومیرا سفارش دهند.

توضیحات تکمیلی

تعداد در بسته

20 عدد

عصاره ها

روغن فندق
عصاره کامومیل
عصاره کالندولا
فاقد الکل و پارابن

سایر ویژگی ها

مناسب استفاده روزانه ناحیه تناسلی آقایان
تنظیم کننده PH
آنتی باکتریال
پیشگیری کننده عفونت های باکتریایی و قارچی
قابل استفاده هنگام سفر، قبل و بعد از نزدیکی

برند

دایلکس
DILEX

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستمال مرطوب آقایان|خرید دستمال مرطوب بهداشتی آقایان + صادرات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − پنج =