کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

دستمال مرطوب بانوان|خرید دستمال مرطوب بانوان + صادرات

41.800تومان

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

دستمال مرطوب بانوان با عصاره های کامومیل،کالندولا وروغن فندق ،انتی باکتریال،جهت پیشگیری عفونت های ناحیه تناسلی خانم ها مناسب استفاده روزانه،هنگام قاعدگی و سفر

 

تعداد در بسته

20 عدد

عصاره ها

عصاره کالندولا
عصاره کامومیل
روغن فندق
معطر
فاقد الکل و پارابن

سایر ویژگی ها

پیشگیری از عفونت های قارچی و باکتریایی ناحیه تناسلی
مناسب استفاده روزانه بانوان
آنتی باکتریال
تنظیم کننده PH
ایده آل برا استفاده هنگام سفر
قابل استفاده هنگام قاعدگی
قبل و بعد از نزدیکی

برند

دایلکس

توضیحات

دستمال مرطوب بانوان یکی از محصولاتی است که بعد از استفاده نیاز به ابکشی مجدد ناحیه تناسلی وجود ندارد و طبق نظر پزشکان یک دستمال مرطوب خوب باید فاقد الکل باشد تا باعث خشکی پوست و حساسیت نشود.

ویژگی های دستمال مرطوب بانوان :

دستمال مرطوب بانوان برای حفظ بهداشت فردی با خاصیت آنتی باکتریایی قوی از بروز انواع عفونت های قارچی و باکتریایی و ایجاد بوی نامطبوع در ناحیه حساس پیشگیری می کنند. این محصول فاقد الکل و پارابن می باشد و رایحه دلپذیری دارد ومناسب استفاده روزانه ،در زمان قاعدگی ،هنگام سفر، در محل کار یا غیره می باشد.

عصاره های موجود در این محصول شامل : عصاره کامومیل (ضدحساسیت ) ، عصاره کالندولا ( ضد التهاب ، ضد حساسیت ، نرم کننده، روغن فندق (پاک کننده و آبرسان ) می باشند.

روش مصرف:

بسته حاوی 20 عدد دستمال مرطوب می باشد . ابتدا برچسب روی بسته را باز نمایید سپس یک برگ از دستمال مرطوب را برداشته وبه آرامی نواحی حساس را از سمت جلو به عقب پاک نمایید ودستمال استفاده شده رو را دوربیندازید سپس برچسب را به جای اولیه برگردانید تا از خشک شدن دستمال ها جلوگیری شود.

نکته قابل توجه : بعد از استفاده از این محصول نیازی به آبکشی وجود ندارد و از تغییر PH نواحی حساس و بیماریهای باکتریایی پیشگیری می کند بنابراین جایگزین بسیارعالی برای شوینده های  نواحی حساس دستگاه تناسلی بانوان می باشند.

خرید عمده و صادرات دستمال مرطوب بانوان:

آیا به دنبال خرید دستمال مرطوب بانوان به صورت عمده برای صادرات هستید؟ شرکت ما دستمال مرطوب با کیفیت بالا را ارائه می دهد که برای صادرات به بازارهای جهانی عالی است.

ما اهمیت رعایت استانداردها و مقررات بین المللی برای ایمنی و کیفیت محصول را درک می کنیم. به همین دلیل است که دستمال‌های مرطوب ما با تجهیزات پیشرفته‌ای تولید می‌شوند که از اقدامات کنترل کیفیت دقیق پیروی می‌کنند.

فروش عمده و صادرات دستمال مرطوب بانوان:

اگر به دنبال دستمال مرطوب بانوان با کیفیت بالا برای فروش عمده یا صادرات به بازارهای جهانی هستید؟ دستمال‌های مرطوب ما از مواد نرم و بادوام ساخته شده‌اند و با محلول‌های پاک‌کننده ملایم و در عین حال مؤثر آغشته می‌شوند. محصولات ما مطمئناً نیازهای شما را برآورده می کند. تخصص شرکت ما در فروش عمده و صادرات دستمال مرطوب درجه یک می باشد که برای مصارف مختلف مناسب است.

بهترین قیمت دستمال مرطوب بانوان:

به دنبال بهترین قیمت برای دستمال مرطوب بانوان هستید؟ دستمال مرطوب با کیفیت بالا ما با قیمتی بی نظیر موجود است.این محصول با فرمول ملایم و موثر، برای استفاده خانمها به صورت روزانه ، در دوران قاعدگی ، در زمان قبل و بعد از نزدیکی می باشند.

بنابراین همین امروز دستمال مرطوب بانوان را ازکنسرسیوم صادراتی لادومیرا  برای مقاصد مختلف تجاری و صادرات تهیه کنید و از راحتی در دسترس داشتن آنها در هر زمان که به آنها نیاز داشتید لذت ببرید. این معامله عالی را از دست ندهید – همین حالا خرید کنید!

توضیحات تکمیلی

تعداد در بسته

20 عدد

عصاره ها

عصاره کالندولا
عصاره کامومیل
روغن فندق
معطر
فاقد الکل و پارابن

سایر ویژگی ها

پیشگیری از عفونت های قارچی و باکتریایی ناحیه تناسلی
مناسب استفاده روزانه بانوان
آنتی باکتریال
تنظیم کننده PH
ایده آل برا استفاده هنگام سفر
قابل استفاده هنگام قاعدگی
قبل و بعد از نزدیکی

برند

دایلکس

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “دستمال مرطوب بانوان|خرید دستمال مرطوب بانوان + صادرات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + دو =