کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

شیرخشک شتر- خرید و قیمت عمده شیرخشک شتر + صادرات

280.000تومان13.000.000تومان

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

خرید شیرخشک شتر مناسب استفاده ورزشکاران،بزرگسالان،سالمندان،مخصوصا کودکان،بیماران مبتلا به اوتیسم و رماتیسم ، فشارخون و قندخون جهت فروش عمده و صادرات

مقیاس خرید

100 گرم
450 گرم
900 گرم
5 کیلوگرم
حداقل وزن سفارش عمده صادراتی 500 کیلوگرم است

ویژگی ها

حاوی ویتامین های A، B1، B2، B12، C، D و E
غنی از پروتئین و کلسیم
سرشار از مواد معدنی مثل منیزیم ، پتاسیم و آهن
دارای خواص انتی اکسیدانی
لاکتوز پایین
چربی کم

مناسب استفاده

ورزشکاران ، بزرگسالان ، سالمندان ، مخصوصا کودکان
کمک کننده به درمان بیماریهای اوتیسم ، رماتیسم و درد مفاصل
تنظیم کننده فشار خون و قند خون
برای کاهش وزن
برای افرادی که سوء هاضمه دارند

حجم سفارش

100 گرم, 450 گرم, 900 گرم, 5 kg

توضیحات

شیرخشک شتر یکی از فرآورده های لبنی شتر که برای استفاده راحت افراد مخصوصا کودکان از آن با خواص بی نظیر جهت درمان بیماری های رماتیسم،اوتیسم،چربی خون و فشار خون به تازگی تولید شده است

خواص شیرخشک شتر:

  1. غنی از مواد مغذی: پودر شیرخشک شتر سرشار از مواد مغذی ضروری مثل ویتامین های A، B1، B2، B12، C، D و E و مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم و آهن می باشد.
  2. کم چرب: شیرخشک شتر در مقایسه با شیرخشک گاو دارای چربی کمتری است و برای کسانی که به دنبال کاهش مصرف چربی خود و کاهش وزن هستند، گزینه سالم تری است.
  3. پروتئین بالا: شیر شتر در مقایسه با شیر گاو حاوی سطوح بالاتری از پروتئین است که آن را به منبعی عالی از این ماده مغذی ضروری تبدیل می کند.
  4. لاکتوز: شیرخشک شتر در مقایسه با شیرخشک گاو دارای لاکتوز کمتری است و این امر آن را برای کسانی که سیستم گوارش آنها لاکتوز را هضم نمی کنند آسان می کند.

فوایداستفاده از شیر خشک شتر :

شیر خشک شتر غنی از پروتئین، کلسیم، ویتامین ها (A، B1، B2، C) و مواد معدنی (آهن، منیزیم) است. همچنین حاوی سطوح بالاتری از ویتامین ها ،مواد معدنی خاص و چربی کمتری در مقایسه با شیر گاو است.همچنین حاوی ایمونوگلوبولین ها و آنتی بادی هایی است که می تواند به تقویت سیستم ایمنی و محافظت در برابر عفونت ها کمک کند و دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به کاهش التهاب در بدن کمک کند.

شیرخشک شتر راهی مناسب برای بهره مندی از فواید شیر شتر بدون نیاز به یخچال است. می توان از آن در پخت و پز یا شیرینی پزی استفاده کرد یا آن را به سادگی با آب برای یک نوشیدنی با طراوت ترکیب کرد.

مزایای استفاده از شیرخشک شتر:

 این محصول منحصر به فرد به تازگی تولید و در دسترس افراد قرار گرفته است.شیرخشک شتر مناسب استفاده ورزشکاران ، کودکان، بزرگسالان ،سالمندان و مخصوصا بیماران اوتیسم ، رماتیسم ،فشار خون ، چربی خون و غیره می باشد.

  1 – غلظت مواد مغذی: شیرخشک شتر سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین ها (از جمله ویتامین C)، مواد معدنی (مانند آهن) و ترکیبات تقویت کننده سیستم ایمنی است. اگر این اجزای مفید در شیرخشک متمرکز شوند، به طور بالقوه می تواند مزایای سلامتی مشابهی را ارائه دهد.

   2 – قابلیت هضم: برخی افراد شیرخشک شتر را به دلیل محتوای لاکتوز پایین آن، راحت تر هضم می کنند.  این محصول ممکن است برای کسانی که عدم تحمل لاکتوز دارند قابل تحمل تر باشد.

   3 – خواص آنتی اکسیدانی: اگر خواص آنتی اکسیدانی شیر شتر به شکل پودر حفظ شود، می تواند به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک کند.

   4 – پشتیبانی سیستم ایمنی: شیرخشک شتر حاوی ایمونوگلوبولین ها و لاکتوفرین است که ممکن است از سیستم ایمنی بدن حمایت کند. این محصول می تواند مولکول های فعال زیستی را مستقیماً منتقل کند.

  5- میزان دسترسی: از آنجا که زیستگاه شتر اغلب مناطق بیابانی است خیلی از مردم جهان به شیر تازه شتر دسترسی ندارند به همین دلیل شیرخشک آن می تواند بهترین گزینه برای دسترسی راحت تمام افراد در نقاط مختلف جهان باشد.

6- طعم : طعم خاص شیر شتر به دلیل وجود سدیم در ترکیبات آن می باشد که ممکن است  نوشیدن آن برای بسیاری از افراد ، مخصوصا کودکان زیاد دلچسب نباشد که مصرف شیرخشک شتر به راحتی این موضوع را حل می کند.

7- مدت ماندگاری: مدت ماندگاری شیر بسیار کم است زمانی که به صورت پودر در اختیار افراد قرار می گیرد با حفظ تمام خواص آن ، مدت ماندگانی طولانی تری دارد.

8- حمل و نقل آسان: زمانی که شیرشتر به صورت پودر در می آید حجم بسیار کمی دارد و در قوطی های مناسب بسته بندی می گردد حمل و نقل آن به تمام نقاط جهان بسیار آسان می شود.

خرید عمده و صادرات شیرخشک شتر :

شیر خشک شتر یک محصول لبنی بسیار مغذی و مفید است که در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان مصرف می شود. این محصول سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین است و آن را به گزینه ای محبوب برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال جایگزینی سالم برای شیر خشک گاو هستند.

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا مستقیماً با تولید کنندگان این فراورده های لبنی کار می کنند تا اطمینان حاصل کنند که محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود تحویل داده می شوند.

فروش عمده و صادرات شیرخشک شتر:

پودر شیرخشک شتر یک گزینه مناسب برای کسانی است که به دنبال لذت بردن از مزایای شیر شتر هستند. می توان آن را به راحتی با آب بازسازی کرد تا یک نوشیدنی خامه ای و مغذی ایجاد شود که در هر زمان می توان از آن لذت برد.

ما محصولات شیر شتر خود را برای فروش عمده و صادرات در سایت کنسرسیوم صادراتی لادومیرا عرضه می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که مشتریان در سراسر جهان می توانند از طعم منحصر به فرد و مزایای سلامتی شیر شتر لذت ببرند. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد محصولات ما بیشتر بدانید واینکه چگونه می توانید آنها را در برنامه فروش روزانه فروشگاه خود بگنجانید.

بهترین نوع شیرخشک شتر:

شیر شتر به دلیل فواید بی‌شماری برای سلامتی و طعم بی‌نظیرش شناخته می‌شود و آن را به انتخابی محبوب برای کسانی تبدیل می‌کند که به دنبال امتحان کردن طعمی متفاوت از شیر گاو سنتی هستند. ما در فروشگاه اینترنتی لادومیرا به ارائه بهترین نوع شیرخشک شتر با بالاترین کیفیت افتخار می کنیم.

ما علاوه بر شیرخشک شتر، طیف وسیعی از محصولات لبنی شتر را نیز ارائه می دهیم که مطمئناً مورد پسند ذائقه شما خواهد بود. چه به دنبال امتحان طعم جدیدی باشید و چه از قبل طرفدار محصولات لبنی شتر هستید، امروز آنها را سفارش دهید تا از طعم لذیذ و فواید سلامتی فراورده های شیر شتر بهره ببرید!

مناسبترین قیمت شیرخشک شتر:

برای کسانی که به دنبال یک گزینه مناسب برای کودکان خود هستند،شیرخشک شتر ما یک انتخاب عالی است. ساخته شده از شیر خالص شتر، می توان آن را به راحتی با آب بازسازی کرد تا از تمام مزایای شیر تازه شتر به شکلی مناسب بهره مند شوند.

با قیمت های رقابتی ما و تعهد به کیفیت، می توانید اطمینان داشته باشید که هنگام خرید محصولات لبنی شتر از ما مناسبترین قیمت را دریافت کرده اید.پس همین امروز محصولات بی نظیر شیرشتر را امتحان کنید و طعم بی نظیر و فواید سلامتی آن را تجربه کنید!

به طور کلی، شیر شتر یک نوشیدنی مغذی است که در صورت مصرف به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل، فواید سلامتی مختلفی را به همراه دارد و یک جایگزین مغذی برای محصولات لبنی سنتی هستند.شما می توانید طیف وسیعی از فرآورده های لبنی شتر از جمله کشک ، قره قروت ، شیرخشک و جدیدترین محصول آن ، قرص شیر شتر که با تکنولوژی روز تولید می گردد را از طریق ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی لادومیرا به صورت عمده جهت فروش داخلی یا صادرات به بازارهای جهانی تهیه نمایید.

توضیحات تکمیلی

مقیاس خرید

100 گرم
450 گرم
900 گرم
5 کیلوگرم
حداقل وزن سفارش عمده صادراتی 500 کیلوگرم است

ویژگی ها

حاوی ویتامین های A، B1، B2، B12، C، D و E
غنی از پروتئین و کلسیم
سرشار از مواد معدنی مثل منیزیم ، پتاسیم و آهن
دارای خواص انتی اکسیدانی
لاکتوز پایین
چربی کم

مناسب استفاده

ورزشکاران ، بزرگسالان ، سالمندان ، مخصوصا کودکان
کمک کننده به درمان بیماریهای اوتیسم ، رماتیسم و درد مفاصل
تنظیم کننده فشار خون و قند خون
برای کاهش وزن
برای افرادی که سوء هاضمه دارند

حجم سفارش

100 گرم, 450 گرم, 900 گرم, 5 kg

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “شیرخشک شتر- خرید و قیمت عمده شیرخشک شتر + صادرات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج − 2 =