کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

قره قروت شیرشتر – خرید و قیمت قره قروت شیرشتر

80.000تومان4.000.000تومان

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

قره قروت شیرشتر با طعمی لذیذ و مواد مغذی مانند پروتئین،کلسیم و ویتامین ها به عنوان یک میان وعده مفید،مناسب استفاده ورزشکاران ،بزرگسالان ،سالمندان و کودکان است

ویژگی ها / Features

Delicious taste
Contains minerals including calcium, potassium, magnesium and iron
Rich in vitamins A, B1, B2, E
Has antioxidant and anti-inflammatory properties
Contains high protein
Low lactose
low fat
طعم دلچسب و لذیذ
حاوی مواد معدنی شامل کلسیم،پتاسیم،منزیم و آهن
سرشار از ویتامین A ،B1 ،B2، E
دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی
حاوی پروتئین بالا
لاکتوز کم
چربی پایین

مقدار سفارش

100 گرم, 1 کیلوگرم, 5 کیلوگرم

توضیحات

قره قروت شیرشتر یکی از محصولات لبنی منحصربه فرد با خواص عالی به عنوان تنقلات مفید جهت درمان بیماری هایی همچون رماتیسم ، اوتیسم ،چربی خون وفشار خون می باشد.

خواص قره قروت شیرشتر:

  1. سرشار از مواد مغذی: قره قروت شیرشتر سرشار از مواد مغذی شامل  ویتامین های A، B1، B2، B12، C، D و E و نیز مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم و آهن است.
  2. کم چرب: شیر شتر نسبت به شیر گاو دارای چربی کمتری است و برای کسانی که به دنبال کاهش مصرف چربی  و کاهش وزن خود هستند، گزینه سالم تری است.
  3. پروتئین بالا: شیر شتر نسبت به شیر گاو حاوی سطح بالاتری از پروتئین است که آن را به منبعی عالی از این ماده مغذی تبدیل می کند.
  4. لاکتوز: شیرشتر به طورکلی در مقایسه با شیر گاو دارای لاکتوز کمتری است و این امر آن را برای کسانی که سیستم گوارش آنها لاکتوز را هضم نمی کنند آسان می کند.

فوایداستفاده از قره قروت شیرشتر :

قره قروت شیرشتر یکی از فراورده های لبنی ترش وخوشمزه است که می توان آن را از شیر شتر تهیه کرد و با  طعم منحصر به فرد و بافت خامه ای و خواصی که دارد به عنوان تنقلات در میان وعده افراد به ویژه کودکان گنجاند. این محصول سرشار از پروتئین ، کلسیم ، ویتامین های (A، B1، B2، C) و مواد معدنی است و آن را به یک مکمل مغذی برای رژیم غذایی شما تبدیل می کند.

مزایای استفاده از قره قروت شیرشتر:

این محصول منحصر به فرد به تازگی تولید و در دسترس افراد قرار گرفته است . قره قروت شیرشتر مناسب استفاده ورزشکاران ، کودکان، بزرگسالان ،سالمندان و مخصوصا بیماران اوتیسم ، رماتیسم ،فشار خون ، چربی خون و غیره می باشد.

1 – غلظت مواد مغذی: شیر شتر سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین ها (از جمله ویتامین C)، مواد معدنی (مانند آهن) و ترکیبات تقویت کننده سیستم ایمنی است. اگر این اجزای مفید در یک میان وعده خوشمزه مثل قره قروت متمرکز شوند، به طور بالقوه می تواند مزایای سلامتی مشابهی را ارائه دهد.

2 – قابلیت هضم: برخی افراد شیر شتر را به دلیل محتوای لاکتوز پایین آن، راحت تر هضم می کنند. قره قروت شیر شتر ممکن است برای کسانی که عدم تحمل لاکتوز دارند قابل تحمل تر باشد.

3 – خواص آنتی اکسیدانی: اگر خواص آنتی اکسیدانی شیر شتر به شکل قره قروت حفظ شود، می تواند به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک کند.

4 – پشتیبانی سیستم ایمنی: شیر شتر حاوی ایمونوگلوبولین ها و لاکتوفرین است که ممکن است از سیستم ایمنی بدن حمایت کند. این فرآورده لبنی خوشمزه می تواند مولکول های فعال زیستی را مستقیماً منتقل کند.

5- میزان دسترسی: از آنجا که زیستگاه شتر اغلب مناطق بیابانی است خیلی از مردم جهان به شیر تازه شتر دسترسی ندارند به همین دلیل قره قروت آن می تواند بهترین گزینه برای دسترسی راحت تمام افراد در نقاط مختلف جهان باشد.

6- طعم : طعم خاص شیر شتر به دلیل وجود سدیم در ترکیبات آن می باشد که ممکن است  نوشیدن آن برای بسیاری از افراد ، مخصوصا کودکان زیاد دلچسب نباشد که مصرف قره قروت شیر شتر به راحتی این موضوع را حل می کند.

7- مدت ماندگاری: مدت ماندگاری شیر بسیار کم است زمانی که به صورت قره قروت در اختیار افراد قرار می گیرد با حفظ تمام خواص آن ، مدت ماندگانی طولانی تری دارد.

8- حمل و نقل آسان: زمانی که شیر شتر به صورت قره قروت در می آید حجم بسیار کمی دارد و در قوطی های مناسب بسته بندی می گردد حمل و نقل آن به تمام نقاط جهان بسیار آسان می شود.

خرید عمده و صادرات قره قروت شیرشتر :

اگر به دنبال محصولات لبنی منحصر به فرد و سالم مثل قره قروت شیرشترهستید ویا علاقه مند به اضافه نمودن آن درفروشگاه خود هستید، ما می توانیم گزینه های متنوع ، باکیفیت و با قیمت های رقابتی را در اختیار شما قرار دهیم. محصولات لبنی شتر ما برای خرید عمده داخلی و صادرات به بازارهای بین المللی موجود است. کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا مستقیما این محصولات را از تولیدکنندگان تهیه و با بالاترین سطح کیفیت به مشتریان خود تحویل می دهد.

فروش عمده و صادرات قره قروت شیرشتر:

قره قروت شیرشتر یک محصول لبنی خامه ای و خوش طعم است که می توان آن را به عنوان میان وعده میل کرد یا در آشپزی استفاده کرد. سرشار از پروبیوتیک است که برای سلامت روده و هضم غذا مفید است. چربی کم و پروتئین بالایی دارد و برای کسانی که به دنبال داشتن یک رژیم غذایی سالم هستند، انتخابی عالی است.

ما محصولات شیر شتر خود را برای فروش عمده و صادرات در سایت کنسرسیوم صادراتی لادومیرا عرضه می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که مشتریان در سراسر جهان می توانند از طعم منحصر به فرد و مزایای سلامتی این فراورده ها لذت ببرند. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد تنوع محصولات لبنی ما بیشتر بدانید واینکه چگونه می توانید آنها را در برنامه فروش روزانه فروشگاه خود بگنجانید.

بهترین نوع قره قروت شیرشتر:

قره قروت شیرشتر به طور طبیعی چربی و کلسترول پایین تری نسبت به قره قروت حاصل از شیر گاو دارد و آن را به عنوان بهترین نوع قره قروت ، گزینه ای عالی برای کسانی که به دنبال حفظ یک سبک زندگی سالم هستند تبدیل می کند. همچنین سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مانند ویتامین C، آهن و کلسیم است به همین دلیل ورزشکاران و افرادی که به دنبال تناسب اندام هستند بسیار طرفدار این فراورده های لبنی ، با طعم لذیذش می باشند. پیشنهاد می کنیم امروز آنها را سفارش دهید تا از طعم عالی و فواید سلامتی فراورده های شیرشتربهره ببرید!

مناسبترین قیمت قره قروت شیرشتر:

قره قروت شیرشتر با استفاده از روش های سنتی برای اطمینان از بافت خامه ای و طعم لذیذ درست می شود. مملو از باکتری های مفیدی است که از سیستم ایمنی سالم حمایت می کند و سلامت کلی روده را بهبود می بخشد.

اگر به دنبال پیدا کردن مناسبترین قیمت قره قروت شیرشتر هستید ، با توجه به اینکه تمامی محصولات در کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا مستقیما از تولید کنندگان تامین می گردد. شما می توانید اطمینان داشته باشید این محصولات را به قیمت رقابتی و با سطح بالای کیفیت از این فروشگاه به صورت عمده تهیه خواهید نمود. پس همین حالا در سایت ما سفارش خود را ثبت نمایید.

به طور کلی، قره قروت شیرشتر یک میان وعده مغذی است که در صورت مصرف به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل، فواید سلامتی مختلفی را به همراه دارد و یک جایگزین مفید برای محصولات لبنی سنتی هستند.شما می توانید طیف وسیعی از محصولات لبنی شتر از جمله  کشک ، قره قروت ، شیرخشک و جدیدترین محصول آن ، قرص شیر شتر که با تکنولوژی روز تولید می گردد را از طریق ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی لادومیرا یا تماس با کارشناسان بازرگانی ما به صورت عمده جهت فروش داخلی یا صادرات به بازارهای جهانی تهیه نمایید.

 

توضیحات تکمیلی

ویژگی ها / Features

Delicious taste
Contains minerals including calcium, potassium, magnesium and iron
Rich in vitamins A, B1, B2, E
Has antioxidant and anti-inflammatory properties
Contains high protein
Low lactose
low fat
طعم دلچسب و لذیذ
حاوی مواد معدنی شامل کلسیم،پتاسیم،منزیم و آهن
سرشار از ویتامین A ،B1 ،B2، E
دارای خواص آنتی اکسیدانی و ضد التهابی
حاوی پروتئین بالا
لاکتوز کم
چربی پایین

مقدار سفارش

100 گرم, 1 کیلوگرم, 5 کیلوگرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “قره قروت شیرشتر – خرید و قیمت قره قروت شیرشتر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 3 =