کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

وازلین بهداشتی فله – خرید و قیمت وازلین بهداشتی

70.000.000تومان1.680.000.000تومان

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

خرید و فروش عمده وازلین بهداشتی فله با کیفیت عالی صادراتی به قیمت کارخانه در بشکه های پلاستیکی و فلزی 50 و 180 کیلویی قابل سفارش و ارسال به تمام نقاط جهان

نوع بسته بندی

بشکه پلاستیکی

تناژ خرید

1 تن, 10 تن, 24 تن

توضیحات

 وازلین بهداشتی فله ( پترولیوم ژل ) به صورت عمده در بشکه های فلزی و پلاستیکی با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت ، برای کارخانه های لوازم بهداشتی وآرایشی و سایر مصارف صنعتی قابل سفارش می باشد.

وازلین بهداشتی از چی ساخته شده است ؟

وازلین یا پترولیوم ژل ، یک ژل نفتی طبیعی است که از روغن های معدنی و وکس تشکیل شده و ماده ای نیمه جامد است .این ماده به پوست کمک می کند تا از آن محافظت نماید.متخصصان شیمی آن را از نفت استخراج می کنند. این ماده یکی از مواد سازگار با بدن انسان است.

وازلین بهداشتی فله یا بشکه :

کارخانه وازلین فله را در 2 نوع بشکه ( فلزی و پلاستیکی) بسته بندی می کند.

بشکه های پلاستیکی :

عمده بسته بندی های شرکت در بشکه های پلاستیکی 180 کیلو و 50 کیلویی بسته به میزان سفارش انجام می گیرد که این بشکه ها از لحاظ قیمت برای مشتری مقرون به صرفه تر می باشد.

لازم به ذکر است زمان چیدمان بار ،بشکه های 180کیلویی درردیف پایین و 50 کیلویی در ردیف بالای ماشین قرارداده می شوند تا آسیبی به درب بشکه ها در زمان حمل و نقل وارد نگردد.

بشکه های فلزی :

پترولیوم ژل بر اساس سفارش مشتری و بازار هدف در بشکه های فلزی بسته بندی می شوند که این بشکه ها طبق نظر مشتری می توانند نو یا دسته دوم باشند اما هزینه آنها متفاوت محاسبه می گردد.

خرید عمده وازلین بهداشتی فله یا بشکه :

آیا به دنبال تامین کننده مطمئن وازلین بهداشتی فله برای تجارت عمده فروشی یا صادرات خود هستید؟ شرکت ما وازلین بهداشتی با کیفیت بالا را ارائه می دهد که برای مصارف مختلف،از کارخانجات تولید محصولات آرایشی ، بهداشتی گرفته تا زیبایی و مراقبت از پوست، مناسب است.

وازلین بهداشتی ما از مواد درجه یک ساخته شده است که برای پوست ایمن و ملایم هستند. عاری از مواد و افزودنی های مضر است و حتی برای حساس ترین پوست ها نیز مناسب است. محصول ما همچنین توسط متخصصین پوست تست و تایید شده است و کیفیت و اثربخشی آن را تضمین می کند.

چه به دنبال تهیه وازلین بهداشتی فله برای کارخانه خود باشید و چه قصد دارید آن را به بازارهای بین المللی صادر کنید، ما می توانیم قیمت رقابتی و گزینه های حمل و نقل انعطاف پذیر را برای شما ارائه دهیم. ما یک تیم اختصاصی داریم که می‌تواند به شما در تمام نیازهای عمده‌فروشی و صادراتی شما کمک کند و از یک معامله آسان و بدون دردسر اطمینان حاصل کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما همین امروز با کارشناسان بازرگانی ما تماس بگیرید یا در فروشگاه اینترنتی لادومیرا سفارش خود را ثبت نمایید.

فروش عمده وازلین بهداشتی فله یا بشکه :

آیا به دنبال تامین کننده مطمئن وازلین بهداشتی فله یا بشکه برای تجارت خود هستید؟ شرکت ما در فروش عمده و صادرات محصولات وازلین بهداشتی باکیفیت برای پاسخگویی به نیازهای شما تخصص دارد.

وازلین بهداشتی ما از مواد با کیفیت عالی ساخته شده است که حداکثر محافظت و رطوبت را برای پوست شما تضمین می کند. برای استفاده درکارخانجات تولیدی، بیمارستان ها، کلینیک ها، سالن های زیبایی و سایر مراکز مراقبت های بهداشتی عالی است.

ما قیمت های رقابتی و گزینه های حمل و نقل انعطاف پذیر را ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که سفارش خود را به موقع و با هزینه کم دریافت می کنید. چه به مقدار کم یا یک سفارش عمده نیاز داشته باشید، ما می توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم.

همین امروز با ما تماس بگیرید تا وازلین بهداشتی مورد نیاز کسب و کار خود را از طریق کنسرسیوم صادراتی لادومیرا سفارش دهید و تفاوت کیفیت و خدمات ارائه شده توسط ما را تجربه کنید. ما مشتاقانه منتظر تجارت با شما هستیم!

فروش عمده پترولیوم ژل برای سفارش شما عمده فروشان داخلی و خارجی با قیمت ویژه همراه با بهترین کیفیت در تولید از طریق ثبت سفارش در سایت یا تماس مستقیم با کارشناسان بازرگانی شرکت صورت می گیرد.

قیمت عمده وازلین بهداشتی فله یا بشکه :

قیمت وازلین بهداشتی فله بسته به برند، میزان سفارش و کیفیت محصول می تواند متفاوت باشد. مهم است که یک برند معتبر را انتخاب کنید که از مواد باکیفیت استفاده می کند تا بهترین نتیجه را برای پوست مشتریان شما تضمین کند. سرمایه گذاری روی گزینه کمی گرانتر ممکن است در دراز مدت ارزشش را داشته باشد زیرا می تواند آبرسانی و محافظت بهتری برای پوست مشتریان شما ایجاد کند. به یاد داشته باشید، وقتی صحبت از محصولات مراقبت از پوست می شود، همیشه باید کیفیت را بر قیمت در اولویت قرار داد.

 شایان ذکر است قیمت پترولیوم ژل با تاثیرپذیری از نرخ جهانی نفت در تاریخ پانزدهم هرماه تغییرمیکند وما این محصول با کیفیت را به قیمت کارخانه به مشتریان بالقوه از جمله خریداران عمده داخلی و خارجی عرضه می کنیم .

سفارش خود را در سایت لادومیرا ثبت کنید یا با کارشناسان بازرگانی ما تماس بگیرید تا پیگیری های لازم صورت بگیرد.

بهترین وازلین بهداشتی فله ای یا بشکه :

این محصول دارای دو نوع صنعتی و بهداشتی ، آرایشی است که تفاوت آنها در وجود ناخالصی ها و تعداد مراحل تصفیه می باشد.

نوع صنعتی آن دارای رنگ زرد و تیره‌تری است و در صنایع متنوعی همچون خودروسازی، سرامیک‌سازی و غیره استفاده می‌شود.

در مصارفی که مربوط به سلامت انسان می شود باید از وازلین بهداشتی استفاده نمود که سه مرحله فیلتر شده و ناخالصی های آن کاملا جداسازی شده است اما برای مصارف صنعتی می توان از نوع زرد رنگ یا تیره نیز استفاده نمود.

محصول فرموله شده ویژه ما برای محافظت و مراقبت عالی از پوست طراحی شده است. این محصول که از مواد باکیفیت ساخته شده است به اندازه کافی ملایم برای استفاده روزانه است و در عین حال به اندازه کافی قدرتمند است که رطوبت و محافظت طولانی مدت را ارائه دهد.

وازلین بهداشتی فله ارائه شده در فروشگاه اینترنتی لادومیرا عاری از مواد و افزودنی های مضر است و آن را برای انواع پوست، از جمله پوست های حساس، ایمن می کند. چه نیاز به تسکین پوست خشک و ترک خورده داشته باشید و چه نیاز به محافظت در برابر خشکی و تحریک داشته باشید، این محصول نه تنها آبرسانی شدیدی را فراهم می کند، بلکه یک سد محافظ روی پوست ایجاد می کند تا کاهش رطوبت پوست را مسدود کند و از آسیب بیشتر جلوگیری کند. وازلین ما بهترین گزینه برای کسب و کار شما خواهد بود.

کاربردهای وازلین بهداشتی فله یا بشکه :

وازلین  بهداشتی فله در صنایع آرایشی برای ساخت بسیاری از کرم‌های بهداشتی، ماسک‌های زیبایی پوست و مو کاربرد دارد.

همچنین از این ترکیب به عنوان افزودنی به جوهر چاپ استفاده می شود تا بتواند قابلیت پخش جوهر هنگام چاپ را افزایش دهد.

در صنعت قالب گیری گچ و ریخته گری، برای اینکه نمونه به راحتی از قالب جدا شود از وازلین استفاده می کنند.

در نهایت ، تیم کنسرسیوم صادراتی لادومیرا علاوه بر ارائه محصولات با کیفیت بالا، خدمات و پشتیبانی عالی به مشتریان را در طول فرآیند خرید ارائه می دهند. تیم ما به مشتریان خود کمک می کند تا محصولات مناسب از قبیل وازلین بهداشتی فله در بشکه های پلاستیکی یا فلزی برای نیازهای تجاری خود را پیدا کنند و اطمینان حاصل شود که سفارشات آنها به سرعت آماده می شود. ما می دانیم که زمان برای انجام سفارشات بسیار مهم است و سخت تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که مشتریان محصولات خود را به موقع دریافت می کنند.

ما در مورد فرصت‌هایی که این خرید و صادرات عمده به ما ارائه می‌دهد هیجان‌زده هستیم تا بتوانیم دسترسی خود را به بازارهای جدید گسترش دهیم و به طیف وسیع‌تری از مشتریان خدمت کنیم. ما مشتاقانه منتظر ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان خود و ادامه ارائه محصولات با کیفیت بالا و خدمات استثنایی هستیم.

توضیحات تکمیلی

نوع بسته بندی

بشکه پلاستیکی

تناژ خرید

1 تن, 10 تن, 24 تن

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “وازلین بهداشتی فله – خرید و قیمت وازلین بهداشتی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − پانزده =