کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

پارافین مایع بهداشتی – خرید و قیمت پارافین مایع خوراکی

70.000.000تومان1.680.000.000تومان

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

پارافین مایع بهداشتی (روغن پارافین یا نفت سفید) با کیفیت عالی به قیمت کارخانه که در بشکه های فلزی و پلاستیکی جهت سفارش و ارسال به تمام نقاط دنیا

رنگ

کاملا شفاف

حداقل میزان خرید

1 تن داخلی

نوع بسته بندی و پکینگ

بشکه /فلزی و پلاستیکی

تناژ

1 تن, 10 تن, 24 تن

توضیحات

پارافین مایع بهداشتی یکی ازمشتقات نفت که شفاف، بی رنگ، تقریباً بی بو و روغنی است و با نام های روغن پارافین یا روغن معدنی (نفت سفید) نیز شناخته می شود.

پارافین مایع بهداشتی:

پارافین مایع دارای مدل سبک و سنگین است که برای استفاده در صنایع مختلف تولید می گردد.پارافین مایع صنعتی (سنگین) در بخش تولیدی و صنعتی استفاده می شود و پارافین مایع سبک در بخش های بهداشتی و خوراکی از جمله مصارف این ماده مفید است.

برخی از کاربردهای پارافین مایع بهداشتی:

مهمترین نوع کاربرد پارافین مایع بهداشتی در صنایع غذایی ،آرایشی و بهداشتی است. پس از آن در تولید دارو و درنهایت پارافین مایع صنعتی جهت روانکاری استفاده می گردد.

خرید عمده و صادرات پارافین مایع بهداشتی:

آیا به دنبال خرید پارافین مایع بهداشتی به صورت عمده برای صادرات هستید؟ کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا در تامین پارافین مایع با کیفیت بالا برای مشاغل در سراسر جهان تخصص دارد.

پارافین مایع ما محصولی همه کاره است که اکثرا در صنایع مختلفی مانند آرایشی و بهداشتی، داروسازی، نساجی و غیره استفاده می شود. به دلیل خواص روان کنندگی عالی، مقاومت در برابر آب و پایداری شیمیایی شناخته شده است.

پارافین مایع  ما با استفاده از آخرین تکنولوژی و مطابق با استانداردهای کنترل کیفیت بین المللی تولید می شود. ما به شما اطمینان می دهیم که محصولی خالص، عاری از ناخالصی ها و مناسب برای طیف وسیعی از کاربردها در اختیارتان قرار دهیم.

اگر علاقه مند به خرید پارافین مایع بهداشتی برای عمده فروشی خود یا صادرات هستید، لطفاً همین امروز در فروشگاه اینترنتی لادومیرا ثبت سفارش نمایید یا با کارشناسان بازرگانی ما تماس بگیرید تا در مورد نیازهای خود صحبت کنیم. ما مشتاقانه منتظر ایجاد یک همکاری طولانی مدت با کسب و کار تجاری شما و ارائه محصولات با کیفیت بالا با قیمت های رقابتی هستیم.

فروش عمده و صادرات پارافین مایع بهداشتی:

آیا به دنبال تامین کننده مطمئن پارافین مایع بهداشتی برای تجارت و رشد کسب و کار خود هستید؟ شرکت ما در فروش عمده و صادرات پارافین مایع با کیفیت بالا که برای طیف زیادی از کاربردهای صنعتی مناسب است، تخصص دارد.

پارافین مایع کنسرسیوم صادراتی لادومیرا از مواد با خلوص عالی بالا تهیه می شود و اقدامات کنترل کیفی دقیقی را انجام می دهد تا اطمینان حاصل شود که بالاترین استانداردهای صنعت را برآورده می کند. این محصول همه کاره است که می تواند به عنوان روان کننده، حلال یا به عنوان یک ماده در فرآیندهای متفاوت صنعتی مورد استفاده قرار گیرد.

ما قیمت رقابتی و گزینه های حمل و نقل انعطاف پذیر را برای رفع نیازهای خاص شما ارائه می دهیم. چه به مقدار کمی برای یک پروژه یک بار مصرف نیاز داشته باشید یا به حجم زیادی برای تولید مداوم، ما می توانیم نیازهای شما را برآورده کنیم.

امروز با  کارشناسان ما تماس بگیرید تا درباره محصولات پارافین مایع ما بیشتراطلاعات کسب نمایید یا درسایت لادومیرا سفارش خود را ثبت کنید، ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم!

قیمت عمده پارافین مایع بهداشتی:

قیمت پارافین مایع بهداشتی بسته به عواملی مانند کیفیت، خلوص و کمیت می تواند متفاوت باشد. با این حال، قیمت ها می تواند برای کیفیت بالاتر یا درجه های تخصصی پارافین مایع بالاتر باشد.

هنگام تعیین قیمت مناسب برای پارافین مایع، مهم است که الزامات خاص کاربرد صنعتی خود را در نظر بگیرید. گزینه‌های ارزان‌تر ممکن است برای کاربردهای اساسی وصنعتی مناسب باشند، در حالی که گزینه‌های گران‌تر ممکن است برای استفاده‌های بهداشتی یا تخصصی‌تر ضروری باشند.

شایان ذکر است با توجه به اینکه این محصول از مشتقات نفت می باشد بخش عمده تعیین کننده قیمت آن براساس قیمت جهانی نفت در تاریخ 15 هر ماه تغییر می کند.

بنابراین مناسب ترین قیمت برای پارافین مایع به نیازهای خاص و محدودیت های بودجه شما بستگی دارد. با ارزیابی دقیق نیازهای خود و مقایسه قیمت‌ها متوجه می شوید که در فروشگاه اینترنتی لادومیرا می‌توانید قیمت رقابتی را بیابید که نیازهای شما را برآورده کند بدون اینکه کیفیت یا خدمات را تحت تاثیر قرار دهد.

بهترین پارافین مایع بهداشتی:

هنگامی که صحبت از پارافین مایع بهداشتی می شود، کیفیت نقش مهمی دارد. بهترین پارافین مایع باید بسیار تصفیه شده و عاری از ناخالصی باشد و عملکرد مطلوب را در کاربردهای متفاوت تضمین نماید.

یکی از مزایای کلیدی پارافین مایع تطبیق پذیری آن می باشد. می توان از آن به عنوان روان کننده، حلال، بازدارنده خوردگی و حتی به عنوان ماده پایه ای برای لوازم آرایشی و دارویی استفاده گردد. ویسکوزیته کم و پایداری حرارتی بالا ، آن را به گزینه ای ایده آل برای صنایع مختلف از خودروسازی تا فرآوری مواد غذایی تبدیل کرده است.

هنگام انتخاب تامین کننده پارافین مایع بهداشتی، عواملی مانند کیفیت محصول، قابلیت اطمینان و خدمات مشتری را در نظر بگیرید. اگر به دنبال تامین کننده ای باشید که سابقه اثبات شده ای در ارائه محصولات با کیفیت بالا  و مطابق با استانداردهای صنعت داشته باشد تیم کنسرسیوم صادراتی لادومیرا با تجربه ای طولانی و موثر در کنار شماست تا بهترین پارافین مایع بهداشتی که نیازهای خاص شما را برآورده کند و درعین حال عملکرد عالی و آرامش خاطر را ارائه دهد در اختیار شما قرار دهد.

تیم کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا، از طریق مشارکت های استراتژیک و برنامه ریزی دقیق توانسته است معاملات سودآوری را با خریداران بین المللی در بازارهای کلیدی در سراسر جهان تضمین نماید. پارافین مایع با کیفیت ارائه شده به دلیل خلوص، قوام و عملکرد برتر در کاربردهای مختلف صنعتی مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

در نهایت ،روند موفقیت آمیز فروش عمده و صادرات پارافین مایع بهداشتی گواهی بر تخصص تیم بازرگانی ما است که تلاش خستگی ناپذیری برای اطمینان از اجرای بی عیب و نقص هر جنبه از معامله انجام دادند. از تامین مواد اولیه گرفته تا نظارت بر تولید و تدارکات و مهمترین موضوع پیدا کردن مشتریان بالقوه خارجی ، تمام جزئیات به دقت مدیریت می‌شد تا فرآیندی روان و کارآمد را تضمین کند. ما متعهد به ارائه محصولات و خدمات استثنایی به مشتریان خود در سراسر جهان هستیم و به کشف راه های جدید برای رشد و گسترش در چشم انداز صنعت همیشه در حال تحول ادامه خواهیم داد.

 

توضیحات تکمیلی

رنگ

کاملا شفاف

حداقل میزان خرید

1 تن داخلی

نوع بسته بندی و پکینگ

بشکه /فلزی و پلاستیکی

تناژ

1 تن, 10 تن, 24 تن

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “پارافین مایع بهداشتی – خرید و قیمت پارافین مایع خوراکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =