کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کنسرسیوم بازرگانی لادومیرا

کشک شیرشتر- خرید و قیمت عمده کشک شیرشتر+صادرات

80.000تومان7.500.000تومان

جمع کل و مشاهده فهرست خرید

سبد خرید

کشک شیرشتر یکی از فراورده های لبنی شتر دارای طعم خاص و مواد مغذی مانند پروتئین،کلسیم و ویتامین ها به علت هضم راحت وخواص آن،مفید برای درمان فشار و چربی خون،رماتیسم و اوتیسم

ویژگی ها

غنی از ویتامین های A، B1، B2، B12، C، D و E
سرشار از مواد معدنی ، پروتئین ، کلسیم ، منیزیم ، پتاسیم ، آهن
لاکتوز کم
چربی کم

مناسب استفاده

ورزشکاران ، کودکان ، بزرگسالان ، سالمندان
بیماران اوتیسم
بیماران مبتلا به درد مفاصل و رماتیسم
تنظیم کننده فشار خون
تنظیم کننده قند خون
برای کاهش وزن

مقدار سفارش

100 گرم, 1 کیلوگرم, 5 کیلوگرم, 10 کیلوگرم

توضیحات

کشک شیر شتر یکی از فراورده های لبنی شتر با خواص عالی جهت درمان بیماری هایی همچون رماتیسم ، اوتیسم ،چربی خون و فشار خون تهیه و تولید شده است

خواص کشک شیرشتر:

  1. سرشار از مواد مغذی: کشک شیرشتر سرشار از مواد مغذی ضروری مانند ویتامین های A، B1، B2، B12، C، D و E و همچنین مواد معدنی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم و آهن است.
  2. کم چرب: کشک شیر شتر در مقایسه با کشکی که از شیر گاو به دست می آید دارای چربی کمتری است و برای کسانی که به دنبال کاهش مصرف چربی خود و کاهش وزن هستند، گزینه سالم تری است.
  3. پروتئین بالا: کشک شیر شتر در مقایسه با کشک گاوی حاوی سطوح بالاتری از پروتئین است که آن را به منبعی عالی از این ماده مغذی ضروری تبدیل می کند.
  4. لاکتوز: کشک حاصل از شیر شتر به طور طبیعی در مقایسه با کشک گاو دارای لاکتوز کمتری است و این امر آن را برای کسانی که سیستم گوارش آنها لاکتوز را هضم نمی کنند آسان می کند.

فوایداستفاده از کشک شیرشتر :

کشک شیرشتر یک محصول لبنی خامه ای است که سرشار از پروتئین و کلسیم است و آن را به یک مکمل مغذی برای رژیم غذایی شما تبدیل می کند.

لازم به ذکر است شیر شتر سرشار از مواد مغذی ضروری مانند پروتئین، کلسیم، ویتامین ها (A، B1، B2، C) و مواد معدنی (آهن، منیزیم) است. همچنین حاوی سطوح بالاتری از ویتامین ها ،مواد معدنی خاص و چربی کمتری در مقایسه با شیر گاو است.شیر شتر به طور طبیعی در مقایسه با شیر گاو دارای لاکتوز کمتری است و هضم آن را برای افراد مبتلا به عدم تحمل لاکتوز آسان تر می کند. همچنین حاوی ایمونوگلوبولین ها و آنتی بادی هایی است که می تواند به تقویت سیستم ایمنی و محافظت در برابر عفونت ها کمک کند و دارای خواص ضد التهابی است که می تواند به کاهش التهاب در بدن کمک کند.

مزایای استفاده از کشک شیرشتر:

 این محصول منحصر به فرد به تازگی تولید و در دسترس افراد قرار گرفته است . کشک شیرشتر مناسب استفاده ورزشکاران ، کودکان، بزرگسالان ،سالمندان و مخصوصا بیماران اوتیسم ، رماتیسم ،فشار خون ، چربی خون و غیره می باشد.

  1 – غلظت مواد مغذی: شیر شتر سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین ها (از جمله ویتامین C)، مواد معدنی (مانند آهن) و ترکیبات تقویت کننده سیستم ایمنی است. اگر این اجزای مفید در یک قرص متمرکز شوند، به طور بالقوه می تواند مزایای سلامتی مشابهی را ارائه دهد.

   2 – قابلیت هضم: برخی افراد کشک شیرشتر را به دلیل محتوای لاکتوز پایین آن، راحت تر هضم می کنند.این محصول ممکن است برای کسانی که عدم تحمل لاکتوز دارند قابل تحمل تر باشد.

   3 – خواص آنتی اکسیدانی: اگر خواص آنتی اکسیدانی شیر شتر به شکل کشک حفظ شود، می تواند به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک کند.

   4 – پشتیبانی سیستم ایمنی: شیر شتر حاوی ایمونوگلوبولین ها و لاکتوفرین است که ممکن است از سیستم ایمنی بدن حمایت کند. کشک ان می تواند این مولکول های فعال زیستی را مستقیماً منتقل کند.

  5- میزان دسترسی: از آنجا که زیستگاه شتر اغلب مناطق بیابانی است خیلی از مردم جهان به شیر تازه شتر دسترسی ندارند به همین دلیل کشک آن می تواند بهترین گزینه به دسترسی راحت تمام افراد در نقاط مختلف جهان باشد.

6- طعم : طعم خاص شیر شتر به دلیل وجود سدیم در ترکیبات آن می باشد که ممکن است  نوشیدن آن برای بسیاری از افراد ، مخصوصا کودکان زیاد دلچسب نباشد که مصرف کشک شیرشتر  به راحتی این موضوع را حل می کند.

7- مدت ماندگاری: مدت ماندگاری شیر بسیار کم است زمانی که به صورت کشک در اختیار افراد قرار می گیرد با حفظ تمام خواص آن ، مدت ماندگانی طولانی تری دارد.

8- حمل و نقل آسان: زمانی که شیر شتر به صورت کشک در می آید حجم بسیار کمی دارد و در قوطی های مناسب بسته بندی می گردد حمل و نقل آن به تمام نقاط جهان بسیار آسان می شود.

خرید عمده و صادرات کشک شیرشتر :

شیر شتر یک فرآورده لبنی بسیار مغذی و مفید است که قرن ها در فرهنگ های مختلف در سراسر جهان مصرف می شود. این محصول سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و پروتئین است و آن را به گزینه ای محبوب برای کسانی تبدیل می کند که به دنبال جایگزینی سالم برای شیر گاو هستند.

شرکت ما در خرید عمده و صادرات فراورده های لبنی شتر شامل : کشک شیرشتر تخصص داریم. ما مستقیماً با تولید کنندگان این فراورده ها کارمی کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولات با بالاترین کیفیت به مشتریان خود تحویل داده می شوند.

فروش عمده و صادرات کشک شیرشتر:

کشک شیرشتر ارائه شده در کنسرسیوم از شترهای سالم و مراقبت شده تهیه می شود که بالاترین کیفیت و خلوص را تضمین می کند. ما طیف وسیعی از محصولات لبنی شتر از جمله: کشک ، قره قروت ، شیر خشک و قرص شیر شتر را ارائه می دهیم که همه آنها با استفاده از روش های سنتی برای حفظ کیفیت طبیعی شیر تولید می شوند.

کشک شیر شتر یک محصول لبنی خامه ای و خوش طعم است که می توان آن را به عنوان میان وعده میل کرد یا در آشپزی استفاده کرد. سرشار از پروبیوتیک است که برای سلامت روده و هضم غذا مفید است.

ما کشک شیرشتر خود را برای فروش عمده و صادرات در سایت کنسرسیوم صادراتی لادومیرا عرضه می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که مشتریان در سراسر جهان می توانند از طعم منحصر به فرد و مزایای سلامتی آن لذت ببرند. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد محصولات ما بیشتر بدانید واینکه چگونه می توانید آنها را در برنامه فروش روزانه فروشگاه خود بگنجانید.

بهترین نوع کشک شیرشتر:

چه به دنبال امتحان طعم جدیدی باشید و چه از قبل طرفدار کشک شیرشتر هستید، طیف محصولات شیر شتر کنسرسیوم صادراتی  لادومیرا مطمئناً بهترین نوع کشک شیرشتر ،شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. امروز آنها را سفارش دهید تا از طعم لذیذ و فواید سلامتی فراورده های شیر شتربهره ببرید!

مناسبترین قیمت کشک شیرشتر:

کشک شیر شتر با استفاده از روش های سنتی برای اطمینان از بافت خامه ای و طعم لذیذ درست می شود. مملو از باکتری های مفیدی است که از سیستم ایمنی سالم حمایت می کند و سلامت کلی روده را بهبود می بخشد.

برای کسانی که به دنبال یک گزینه مناسب هستند، کشک شیر شتر ما یک انتخاب عالی است. ساخته شده از شیر خالص شتر، که می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

با قیمت های رقابتی ما و تعهد به کیفیت، می توانید اطمینان داشته باشید که هنگام خرید محصولات لبنی شتر از ما مناسبترین قیمت را دریافت کرده اید. امروز محصولات ما را امتحان کنید و طعم بی نظیر و فواید سلامتی محصولات شیر شتر را تجربه کنید!

به طور کلی، شیر شتر یک نوشیدنی مغذی است که در صورت مصرف به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی متعادل، فواید سلامتی مختلفی را به همراه دارد و یک جایگزین مغذی برای محصولات لبنی سنتی هستند.شما می توانید کشک شیرشتر  تولید شده را از طریق ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی لادومیرا یا تماس با کارشناسان بازرگانی ما به صورت عمده جهت فروش داخلی یا صادرات به بازارهای جهانی تهیه نمایید.

توضیحات تکمیلی

ویژگی ها

غنی از ویتامین های A، B1، B2، B12، C، D و E
سرشار از مواد معدنی ، پروتئین ، کلسیم ، منیزیم ، پتاسیم ، آهن
لاکتوز کم
چربی کم

مناسب استفاده

ورزشکاران ، کودکان ، بزرگسالان ، سالمندان
بیماران اوتیسم
بیماران مبتلا به درد مفاصل و رماتیسم
تنظیم کننده فشار خون
تنظیم کننده قند خون
برای کاهش وزن

مقدار سفارش

100 گرم, 1 کیلوگرم, 5 کیلوگرم, 10 کیلوگرم

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “کشک شیرشتر- خرید و قیمت عمده کشک شیرشتر+صادرات”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − هشت =